Palvelumallimme on monikanavainen: kunkin taloyhtiön jokainen osakas saa itse valita haluaako hän tiedotteet, yhtiökokousmateriaalit, vastikelaskut ja muun materiaalin sekä pitää yhteyttä meihin paperilla vai sähköisesti
Seuraamme aktiivisesti asumiseen liittyvän sääntelyn muutoksia ja trendejä ja tiedotamme niiden vaikutuksesta taloyhtiöille/hallitukselle
Hoidamme yhtiökokousten järjestämisen ja koordinoimme hallituksen kokoukset ja luonnollisesti hoidamme sihteerin tehtävät ja muut kirjalliset työt
Huolehdimme viranomaisasioinnista, PRH ilmoitukset, verottaja, jne.
Hoidamme yhtiön laskutuksen: vastikelaskutukset sekä muut toimintaan kuuluvat laskut (saunamaksut, vesimaksut, jne.)
Huolehdimme yhtiön taloudesta kokonaisvaltaisesti. Seuraamme kassavirtaa, teemme kirjanpidon ja vastikeseurannan, teemme tilinpäätöksen raportointeineen, hoidamme ja veroilmoituksen, jne. Toimitamme hallitukselle haluttaessa väliraportteja
Huolehdimme hankkeiden rahoituksesta, neuvottelemme yhtiölainat ja ylläpidämme laskelmat pääoma- ja rahoitusvastikkeista sekä laskutamme ne
Seuraamme talousarvion pitävyyttä ja huolehdimme maksuliikenteestä
Teemme yhtiölle pelastussuunnitelman, järjestämme turvallisuuskävelyn ja järjestämme tarvittaessa asukkaille ja osakkaille asiaan liittyvää koulutusta.
Peruskorjaushankkeiden valmistelu ja hankkeiden hallinnointi, osallistumme tarvittaessa kilpailutukseen, jne.
Kauttamme saa hankittua myös yhteistyökumppaneidemme palveluita, esim. peruskorjaushankkeisiin neuvoa, valvontaa, teknistä suunnittelua, jne.
Kokoukset voimme pitää perinteisesti tai sähköisinä – Sinä tarvitset vain toimivan nettiyhteyden ja itsellesi mieluisan laitteen, jolla saat äänet kuuluviin ja kuvan näkyviin.
Tavoitteena on tyytyväiset asiakkaat! Ole yhteydessä, niin katsotaan, mitä voimme sinun yhtiöllesi tarjota!